Filmlerin künye bilgileri sinemalar.com sitesinden alıntıdır. Yazılar şahsıma aittir.

Gone Baby Gone

31 Temmuz 2008 Perşembe

KIZIMI KURTARIN
Sessiz Sinema Puanı :8.5/10
Imdb Puanı :8.0/10
Yapım :2007, ABD
Tür :Dram / Gizem / Polisiye / Suç
Yönetmen :Ben Affleck
Senaryo :Ben Affleck, Aaron Stockard, Dennis Lehane (Kitap)
Oyuncular :Ed Harris, Morgan Freeman, Michelle Monaghan, Casey Affleck, Karen Ahern, John Ashton
Yapımcı :Ben Affleck, Sean Bailey, Danton Rissner
Görüntü Yönetmeni :John Toll
Müzik :Harry Gregson-Williams
Süre :1 saat, 56 dk.

Sıradan bir sokakta sıradan bir kız çocuğu kaçırılır. Her yıl yüzlercesi kaçırılan çocuklardan farklı olarak olay basına sızar. Acılı annenin haykırışları tüm ülkeyi yasa boğar. Eyalet polisi işin peşine düşer.

Bununla yetinmek istemeyen acılı aile yolun karşısında oturan dedektiflerden yardım isterler. Çünkü onlar bu sokağı en iyi bilen insanlardır ve kızlarını bulmakta yardımları dokunabilir.

Başta böyle bir işin içine girmek istemeyen iki genç aşık ve dedektif, ailenin acısına dayanamayarak işi kabul ederler. Polisten bağımsız olarak kendi soruşturmalarını yürütürler. Elde ettikleri bulgular ilginçtir...

En başta kafalarda soru işareti bırakan Ben Affleck'in, ilk yönetmenlik deneyiminin altından başarı ile kalktığını düşünüyorum. Filmin senaryosu ise tartışılmaya değmez. Tek kelimeyle sinir bozucu bir düğüm. Tam her şey açıklığa kavuştu derken gelen yeni sorular ve cevaplar. Polisiye filme göre fazla durağan ve bana kalırsa 'ilginç'. İzlediğim için kendimi şanslı sayıyorum.

0 yorum: